المحتوى الرئيسى

سعد وعز مبيردوش عليا وفي نجوم بيرفضوني علشان بفكرهم بأيام الكحرتة | أهل مصر

03/29 03:16

كشف الفنان تامر سمير، عن لجوئه لـ النجمين عمرو سعد وأحمد عز، لمساعدته في العمل معهما، ولكنهما يتجاهلانه، مؤكدًا أنه لا يمتلك واسطة.

وقال تامر سمير، في لقائه مع الإعلامية إنجي هشام، في برنامج 'المنسي' المذاع عبر شاشة قناة 'هي': أنا ماليش وسايط في الفن، والموضوع اتغير وبقى شلل وأصحاب، وأنا بسعى وببدء بزملائي النجوم في منهم اللي بيرد وغيره يشوف الرسالة وميردش، وفي ناس لو شافني هيفتكر أيام الكحرتة، ومش هينفع أقول زي مين ولكن منهم نجوم صف أول.

وتابع: في مليون دور في المسلسلات شبهي، وفي ناس بتبقى نفسيتها مش لطيفة ومبترشحنيش، كنا بنقسم اللقمة والربع جنيه، مش عايز يجبني علشان ميفتكرش أيام المترو، واللي بقوله ده حقيقي، إزاي نبقى زملاء وأصدقاء ولو أنا مزنوق ماديًا وقت ظروف مرض أمي وببقى عايز فلوس، وأكلم حد يقولي تمام أنت معايا، ومفيش بعد كده، مفيش زميلي وصاحبي هيجبني معاه في دور علشان مفكرهوش بأيام الكحرتة.

وأضاف: اتصلت بـ عمرو سعد وأحمد عز، علشان يجبوني معاهم في أدوار وشافوا الرسايل ومردوش عليا، ومزعلتش وأعرف صاحبك وعلم عليه.

وبرنامج المنسي، من تقديم الإعلامية إنجي هشام على شاشة قنا هي، ويُعرض يوميًا في تمام الساعة العاشرة مساءا، طوال شهر رمضان، ويحل عدد من نجوم الفن ضيوفًا على برنامج المنسي، للحديث عن بدياتهم وتفاصيل مشوارهم وتفاصيل التحديات التي واجهتهم على مدار مشوارهم الفني.

أهم أخبار متابعات

Comments

عاجل