المحتوى الرئيسى

أكرم حسني عن قفزته بـ'الوصية': مش عارف عملتها إزاي

06/08 22:30

نشر الفنان أكرم حسني مشهدًا له من مسلسله الرمضاني "الوصية" على موقع التواصل الاجتماعي للتدوينات القصيرة "تويتر"، وكان يقفز بشدة في إحدى حلقات المسلسل، وعلق "حسني" قائلًا: "كان بيجيلي دايمًا تعليقات إن رغم إن جسمي مش خفيف بس برقص وبتحرك بخفة وكنت دايما برد على التعليقات بإني بحب المزيكا وبنسجم معاها.. بس الحقيقة المشهد ده أنا نفسي مش عارف نطيت النطة دي ازاي!! #الوصية".

لينهال عليه التعلقيات من متابعيه، وقال أحدهم: "أحلى حاجة في الوصية إننا نسينا أبو حفيظة.. برافو أكرم حسني.. ماقصدش طبعًا إن أبو حفيظة كان وحش بس كانت مرحلة، وأكرم حسني قدر يتخطاها في الوقت المناسب"، وعلق آخر: "أنا أول مرة أشوف حد وهو بيجري لسانه اللي بيهتز مش كرشه ولا خدوده، أوحش حاجة إن المسلسل قرب يخلص خلاص وهنبطل نضحك حقيقي".

"الوصية" من بطولة أكرم حسني وأحمد أمين، بالإضافة إلى ريم مصطفى، وهو من تأليف أيمن وتار ومصطفى حلمي، وإخراج خالد الحلفاوي، ويعرض المسلسل حصريًا قناة CBC في السابعة مساءً، وعلى "سي بي سي دراما" في التاسعة مساءً.

تتمتع العطارة الأسوانية بشهرة عالمية تميزها عن مثيلتها فى أى مكان آخر، ويأتى مفضليها من مختلف دول العالم لشرائها، وبقدوم شهر رمضان تزدهر تجارتها لإقبال المواطنين عليها سواء كمشروبات أو لاستخدامها فى ...

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل