المحتوى الرئيسى

تامر حسني ينصح جمهوره بهذا الفعل في يوم عيد الحب !

02/14 19:51

في يوم عيد الحب، حرص الفنان تامر حسني على تهنئة جمهوره باليوم الذي يتم الاحتفال به 14 فبراير من كل عام، وذلك من خلال نصيحة خاصة نشرها عبر صفحته الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي «فيسبوك» و«انستجرام».

ودعا تامر حسني جمهوره لمصالحة الأشخاص المتخاصمين معهم سواء من أقاربهم أو أصدقائهم من أجله لأنه يعتبر نفسه واحدًا منهم، مضيفًا أنه لم يشعر بالقلق على المرتبطين عاطفيا لأنهم تربيته في الحب.

يوم حب سعيد بقولكوا ايه يا حبايب قلبي تيجوا نعمل حاجه حلوه بجد ونخلي كلمة يوم الحب جميله بكل المعاني تعالوا اللي مزعل حد يكلمه يصالحه حتى لو هو اللي مزعلك معلش عشان خاطري المرّه دي واللي مزعل والدته او والده او اخوه او اي حد يصالحه عشان خاطري مش انا واحد منكم وكلنا عيله يعني لازم نخاف على بعض ولا إحنا اللي بنا جمهور وفنان !!!!! اما بقى الجماعه الحبّيبه اللي معانا مش هوصيهم ومش خايف عليهم دول تربيتي في الحب فمطمن عليهم وسمعني احلى ميحرمنيش منك

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on Feb 14, 2018 at 2:55am PST

وكتب تامر حسني على صفحته نصًا:: «يوم حب سعيد بقولكم إيه يا حبايب قلبى تيجوا نعمل حاجة حلوة بجد ونخلى كلمة يوم الحب جميلة بكل المعانى تعالوا اللى مزعل حد يكلمه يصالحه حتى لو هو اللى مزعلك معلش عشان خاطرى المرة دى واللى مزعل والدته أو والده أو أخوه أو أى حد يصالحه عشان خاطرى مش أنا واحد منكم وكلنا عيله يعنى لازم نخاف على بعض، ولا إحنا اللى بنا جمهور وفنان أما بقى الجماعة الحبّيبة اللى معانا مش هوصيهم ومش خايف عليهم دول تربيتى فى الحب فمطمن عليهم وسمعنى أحلى ميحرمنيش منك».

يذكر أن تامر حسني كشف عن موعد عرض فيلمه السينمائي “البدلة”، إذ يطرح في موسم عيد الفطر، وهو سيناريو وحوار أيمن بهجت قمر ومن إخراج محمد العدل وإنتاج وليد منصور، يشارك في بطولته أكرم حسني وأمينة خليل وماجد المصري ودلال عبد العزيز ومحمود البزاوي ومحمد ثروت وطاهر أبو ليلة.

تامر حسني يحيي أولى حفلاته في السعودية .. وهذا هو الموعد

على طريقة احتراف لاعبي كرة القدم.. شركة عالمية تعرض احتكار تامر حسني بمقابل مادي مذهل !

شاهد.. سر الفيديو الذي نشره تامر حسني مع شيرين عبدالوهاب من الطائرة

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

أعلمني بمتابعة التعليقات بواسطة البريد الإلكتروني.

أعلمني بالمواضيع الجديدة بواسطة البريد الإلكتروني.

أهم أخبار متابعات

Comments

عاجل