المحتوى الرئيسى

3 تطبيقات جديدة على آيفون لازم تجربها - سوبر راجل

10/10 19:29

Amal Afifi ‏32 دقيقة مضت BuzzRamet اضف تعليق 8 زيارة

3 تطبيقات مميزة صدرت مؤخراً على متجر آب ستور لآيفون.

Clipomatic: محرر فيديو ذكي بيقوم بتحويل كل اللي بتقوله لتسميات حية، كل اللي عليك هو البدء بتسجيل الفيديو والتحدث بوضوح وهتظهر كل الكلمات اللي نطقتها داخل الفيديو على هيئة تسميات أنيقة ومميزة مع القدرة على تحريرها بنقرة واحدة لاحقًا.

التطبيق بيوفر مجموعة من المزايا المهمة زي إمكانية الاختيار من بين مجموعة متنوعة من أنماط التسمية التوضيحية عشان تتناسب مع الفيديو.

كمان بيتيح التطبيق القدرة على تسجيل الفيديو كامل أو بشكل مربع وده بما يتناسب مع النشر على الشبكات الاجتماعية المختلفة، ولزيادة جمالية الفيديو تقدر تستفيد من الفلاتر اللي بيوفرها التطبيق.

لو بتدور على تطبيق مميز يدمج بين تدوين الملاحظات وقوائم المهام بسهوله، فلازم تجرب تطبيق Notion الجديد.

التطبيق بيوفر لك مجموعة من الأدوات اللي هتساعدك على تدوين الملاحظات والأفكار وتنظيمها بسهولة تامة غير تتبع قوائم المهام اليومية وغيرها.

يدعم التطبيق جميع أنواع المحتوى بما في ذلك الصور والعلامات والاحتفاظ بصفحات الويب اللي بتزورها، وده غير القدرة على مزامنة المحتوى مع الأجهزة الأخرى زي حواسيب ماك.

100 هو تطبيق جديد وممتع يتيح للمستخدمين إرسال صورهم عبر iMessage مباشرة ومن ثم الحصول على تقييم من أصدقائهم لهذه الصورة دون الحاجة لاستخدام تطبيقات منفصلة.

ويُمكن من خلال التطبيق الحصول على رأي أصدقائك ومعرفة الصورة المميزة من بين صورتين أو ثلاث أو أربع صور، وكذلك معرفة تقييم كل صورة من 0-100.

تعرف علي ” فريتيوف نانسين ” الذي تحتفل به ” جوجل “

أهم أخبار منوعات

Comments

عاجل