المحتوى الرئيسى

سيدة تثير الجدل بعد قرارها حضور فرح زوجها

10/10 05:49

أثارت جدل رواد التواصل الاجتماعى مدام بسمة بعد قرارها حضور عرس زوجها مع الزوجة الثانية مما جعل الناس فى دهشة متعجبين من موقفها وتتابع التعليقات بآرائهم واختلفت الآراء بين المؤيدين وأغلبهم من الرجال والزوجات الثانية أو الفتيات الذين يؤيدون فكرة الزوجة الثانية وليس لديهم أى مانع من أن يصبحن زوجات ثانية وثالثة.

فيما علقت "جنى " بهذا التعليق على فكرة هو شكله طيب ومحترم وواضح أنهم بيحبوا بعض جدا هو وزوجته الأولي واكيد عندهم اسبابهم اللي تخليه يتجوز عليها ده غير أن الحب تضحية مش أنانية يعني هو ده فعلا الحب اللي بجد اللي يخليها تكون سعيدة ومبسوطةه عشان بس شايفاه سعيد حتى لو كان على حساب نفسها وأكيد هو كمان بيراعي ربنا فيها عشان كدة يستاهل انها تعمل المستحيل عشان تسعده الحب انك تسعد حبيبك وتريحه مش إنك تمتلكه وتخنقه باسم الحب الحب أخلاق .

بينما علق محمد بأنها سيدة عارفة شرع ربنا كويس وأكيد متفهمه، وعندها سيكولوجية السعادة المتكاملة ف أكيد مش فارقة معاها ان يتجوز او لا، دي ست محترمة.

وعلقت سلوى أن الأولى جميلة ما شاء الله ربنا يعينها ويصبرها واعتقد أنها هيا اللي حتكسب في الآخر والتانية نزوه وحتعدي . متزعليش ربنا حيعوضك اعتبريه مات وعيشي حياتك انتي.

أهم أخبار متابعات

Comments

عاجل