المحتوى الرئيسى

سعد الصغير يوضح سبب وفاة الراقصة غزل

08/05 15:00

خطأ طبي يودي بحياة الراقصة غزل

"إيلاف" من القاهرة: كشف الفنان سعد الصغير تفاصيل وفاة الراقصة غزل في تدوينة مطولة عبر حسابه على "إنستغرام" مؤكداً على أن جرعة بنج زائدة كانت السبب في وفاتها.

وقال سعد أن غزل كانت حامل وفي الواحدة والنصف بعد منتصف الليل تلقى اتصالاً من زوجها. وعندما أنهى عمله توجّه إليه في المستشفى فوجدها متوفية. مشيراً إلى أنها كانت قد أجهضت الجنين بسبب سقوطها أرضاً.

وأضاف أنها عندما توجهت إلى المستشفى مجدداً، أخبرتها الطبيبة بوجود بقايا من الجنين، وبالتالي كانت تحتاج لجراحة جديدة، لكنها حصلت على جرعة بنج زائدة ورحلت. ثم طلب الدعاء لها ونشر التفاصيل الحقيقية توضيحاً للشائعات الكثيرة التي انتشرت حول وفاتها المفاجِئة.

البقاء لله الفنانه الاستعراضيه غزل ربنا يرحمها يارب ويغرلها انا بس ياجماعه كنت عايز #اوضح حاجة بسيطه بس علشان انا من الناس الي عارفه الموضوع وكمان الي حصل بظبط غير الاشاعات الي بتنزل دلوقتي والحورات دي كلها في حد ربنا افتكرو فالزمن اقول الحقيقه علشان حرام الي بيتقال علي حد ربنا افتكرو #الموضوع كلو ان الفنانه الاستعراضيه غزل كانت حامل #وانا مقرب جدا من جوزها وعلي الساعه 1 ونص كدا لقيت جوزها عمرو بيكلمني وقالي ياسعد غزل بتقولي انا هموت خلصت الشغل و روحتلهوم علي المستشفي وبعدين اتقبلنا انا وعمرو وطالعين لاقينها توفت #المهم الي حصل انها كانت حامل واتزحلاقت البيبي نزل من شهرين فالبيبي نزل فاراحت لمستشفي كدا لدكتوره ابتدائيه باين لسه قالتلها في بقي #جنين لسه قالتلها انا هعملهالك فا وهي بتعمل العمليه #خددت #بنج_زياده _فا توفت ربنا يرحمها وانا بس قولت اوضح للناس كلنا رايحين لله مهما كان الشخص ده #ربنا_يرحمه ياريت شير علشان الكل يفهم بس #سعدالصغير

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل