المحتوى الرئيسى

إسراء عبد الفتاح ترد على منتقدي صورها بعقد القران

04/27 10:59

عقد قران حمدي الميرغني وإسراء عبد الفتاح

"إيلاف" من بيروت: ردت الفنانة الشابة إسراء عبد الفتاح على منتقدي الصور التي ظهرت فيها بعقد قرانها بتدوينةٍ مطولة أمس فندت فيها جميع التعليقات السلبية التي نالتها من الجمهور.

وكتبت عبر حسابها الخاص على "إنستغرام": "أهم ورقة مضيتها في حياتي ...عمري ما حبيت غيركاحلي و اهم يوم في حياتي يوم ما بقيت مراتك ...اهم و احلي و اغلي لقب في حياتي " مدام حمدي الميرغني ".

وأضافت: "لكل الناس اللي بتقول اني كنت متضايقة و مكنتش مبسوطة، اقسم بالله انا عمري ماكنت مبسوطة ولا فرحانة ولا بضحك من قلبي غير في يوم كتب كتابي ... لكل الناس اللي انا مش فاهمة هما متضايقين ليه، ربنا يرزقكوا بحد يعملكوا اضعاف اللي اتعملي و يفرحكوا اضعاف فرحتي".

واستطردت كاتبة: "والناس اللي بتقول اني كنت مجبرة علي الجواز، ده الراجل اللي اخترته بكامل ارادتي اللي قلبي و عيني مبيشوفوش حد غيره ...ربنا يخليك ليا يا حمدي و يبعد عننا الناس اللي مش فرحانة بفرحتنا".

اهم ورقة مضيتها في حياتي ... عمري ما حبيت غيرك احلي و اهم يوم في حياتي يوم ما بقيت مراتك ... اهم و احلي و اغلي لقب في حياتي " مدام حمدي الميرغني " ❤️ لكل الناس اللي بتقول اني كنت متضايقة و مكنتش مبسوطة، اقسم بالله انا عمري ماكنت مبسوطة ولا فرحانة ولا بضحك من قلبي غير في يوم كتب كتابي ... لكل الناس اللي انا مش فاهمة هما متضايقين ليه، ربنا يرزقكوا بحد يعملكوا اضعاف اللي اتعملي و يفرحكوا اضعاف فرحتي ... والناس اللي بتقول اني كنت مجبرة علي الجواز، ده الراجل اللي اخترته بكامل ارادتي اللي قلبي و عيني مبيشوفوش حد غيره ... ربنا يخليك ليا يا حمدي و يبعد عننا الناس اللي مش فرحانة بفرحتنا ❤️

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل