المحتوى الرئيسى

رد قاس من زينة على براءة أحمد عز

01/25 00:36

علقت الفنانة زينة على براءة الفنان أحمد عز من قضية السب والقذف في حقها، قائلة: "معلش بقي أنا ماكنتش ناوية أعلق بس بصراحة كدبك اللي مالوش نهاية بيستفزني جدا... أولا مبروك براءتك من قضية السب والقذف في حقي ولو أن مبروك من تهمة دي مش حاجه تشرف أوي يعني ـنت مخدتش جائزة نوبل، وكده كده ماكنتش ها سيبك تتسجن عشان ولادك ما يبقاش أبوهم رد سجون".

أقرأ ايضا: محامى زينة لـ"دوت مصر": التماس "عز" لم يوقف إجراءات حكم صحة النسب

وأضافت "زينة"، عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الجتماعي "انستجرام" موجهة حديثها لعز، : "ارجع بقي من لندن اللي ـنت مستخبى فيها يا دكر متخافش مش دي صورتك هناك، أما بقي لو جبت سيرة ولادك وقضية النسب دي تاني هيكون ليا تصرف تاني معاك وبالقانون، لأن القضية دي اتقفلت لآخر يوم في عمرك بطل كدب وبطل تضحك علي الناس لأن الناس مش هبله وخلاص اتلهي في شغلك ومعجباتك اللي تعرفهم معرفة شخصية من قلتهم".

أقرأ ايضا: براءة عز من سب زينة بعد قبول الاستئناف على حبسة 3 سنوات

واستطردت زينة، "وكفاية بقي فلم محترم ده عشان محدش بيصدقه غيرك الناس عرفت حقيقتك وياريت تبطل تستغبي الناس، والأهم من ده كله لو كان تم الحكم عليك كنت هحس إن ربنا بيحبك وبيكفر عنك في الدنيا، لكن الحمد لله حتى يبلغ الحمد منتهاه حسابك عند رب العالمين شايلهولك كله في الأخرة ومفيش أعظم من حساب ربنا، وابقي روح لربنا قله أقسم بالله، يارب أشوفك وانت بتتحاسب يارب".

اقرأ أيضا: فيديو| عيد ساخرا من أحمد عز: "أقسم بالله ولادي"

أهم أخبار مصر

Comments

عاجل