المحتوى الرئيسى

منة فضالي تشكر كل من ساندها في مرض والدتها: "الشدة عرفتني ناس كتير على حقيقتها"

01/18 13:50

وجهت الممثلة منة فضالي الشكر لكل من وقف بجانبها وسأل عنها في الفترة الماضية والتي كانت فترة صعبة عليها نتيجة لمرض والدتها.

وكانت منة قد طلبت من متابعي حسابها في موقع Facebookالدعاء لوالدتها لأنها تمر بوعكة صحية وتتواجد بالمستشفى دون الكشف عن مرضها.

وبعد اطمئنانها عليها وعلى صحتها حرصت منة على توجيه الشكر لكل من وقف معها، كما أكدت أن هذه المواقف توضح من هو قريب منك ويساندك وقت الشدة ومن لا يسأل عليك.

ونشرت منة صورة لها مع والدتها عبر حسابها في موقع Instagram تعود لرحلة سابقة لهما في العاصمة الفرنسية باريس، وكتبت تعليقا على الصورة: "الحمد لله أمي بقت أحسن من الأول بشكر كل الناس اللي وقفت جنبي وساعدتني ولقتهم رجالة بجد وبشكر الناس اللي كنّا فاكرنهم أقرب ما لينا طلعوا أحقر الناس. ربنا يخليلنا أهلنا. الأم دي أعظم وأنظف حب في الدنيا. شكرا ليكم بجد علي تليفوناتكم ومجيتكم والشدة دي عرفتني ناس كتير علي حقيقتها".

الحمدلله أمي بقت احسن من الاول بشكر كل الناس اللي وقفت جمبي و ساعدتني ولقتهم رجاله بجد و بشكر الناس اللي كنّا فاكرنهم اقرب ما لينا طلعوا احقر الناس ...ربنا يخليلنا اهلنا الام دي أعظم و انضف حب في الدنيا❤❤❤شكرا ليكم بجد علي تليفوناتكم و مجيتكم و الشده دي عرفتني ناس كتير علي حقيقتها

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل