المحتوى الرئيسى

وكيل صالح جمعة : اللي بيهاجموه شوية همج - Goal.com

12/16 15:14

تحدث عبد الرحمن مجدي وكيل صالح جمعة لاعب وسط النادي الأهلي عن موقف اللاعب مدافعا عنه بعد الشائعات التي طالته خلال الفترة الأخيرة. 

 وقال مجدي عبر حسابه على "الفيس بوك" : خلوني أكون واضح جداً، أنا فعلا وكيل صالح جمعة لكن عمري ما أدافع عن الغلط، حصل قبل كده أخطاء من صالح ؟ حصل.. الأهلي عاقبه قبل كده؟ حصل.. و الإعلام كله عارف كده مفيش سر، لكن هل ده معناه ان كل واحد قاعد فاضي مش وراه حاجة يحط اسم صالح في جملة مفيدة انه بيعمل مصيبة ؟ هل عشان خطأه مرة اتعرف أصبح محكوم عليه انه مخطئ مدى الحياة ؟ طب هل تعلم ان مرة أنا و صالح اتفرجنا على مباراة في دوري الأبطال في كافيه، و انا معاه نزل خبر "صالح جمعة يشاهد المباراة بصحبة فتاة أجنبية في أحد الفنادق" .. و طبعا ناس كتير حابة تصدق من معلومات سابقة عن صالح.

 وواصل مجدي : الصورتين اللي نازلين دول في مكان معروف جداً في مصر الجديدة، مش كباريه في شارع الهرم زي ما شوية الهمج كاتبين، و الصورة باين فيها اسم المكان أكيد فيه منكم يعرفوا.. الشيء التاني انك لو بصيت على الشباك اللي في الصورة اللي عاليمين هاتشوف الدنيا ليل ولا نهار. 

 وتابع : الناس اللي قرت الخبر و قررت تخش تشتم و تسب و تحكم انه مش ملتزم و مفيش منه رجا، انا مش هاقول ان صالح ملاك، لكن ليه مافكرتش تبص في الصورة تشوف فيها ايه فاضح ؟ الصورة فيها ٤ ولاد و بنتين، عرفت منين مين صديقة مين و مين خطيبة مين ؟ عرفت .منين الساعة كام عشان تحكم انها "سهرة صباحي" خاصة ان الدنيا أصلاً نهار و ده مطعم و بيقفل، عرفت منين انها في كباريه في شارع الهرم ؟ بجد هل ده إعلام طبيعي ؟ و هل ده شكل كبايه؟

أهم أخبار الرياضة

Comments

عاجل