المحتوى الرئيسى

شيماء سيف توضح حقيقة إحراجها في برنامج "ثلاثى ضوضاء الحياة"

12/09 21:28

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي مقطع فيديو أثناء حلول الممثلة شيماء سيف كضيفة في برنامج "ثلاثى ضوضاء الحياة" المذاع على شاشة "الحياة".

وظهرت شيماء في الفيديو وهى تحاور أحد مقدمي البرنامج وهو مينا نادر وأثناء حديثهما مازحها بحديثه عن زيادة وزنها، وقامت شيماء بمغادرة الاستوديو، ولكن بعد أيام من تداول هذا المقطع، وضح مينا أنه كان مقلب اتفق عليه مع شيماء.

ونشر مينا نادر توضيح لما حدث عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي Facebook، وكتب: "حقيقه فيديو الفنانه شيماء سيف

الموضوع باختصار اني اتفقت مع شيماء اننا نعمل مقلب في الحاضرين في الاستوديو و بعد موافقه شيماء عملنا كده".

واضاف" و الفيديو اتقطع علشان تدخلوا تتفرجوا علي باقي الحلقة بس للأسف كله قرر يشتم من غير ما يتفرج علي الحلقة لآخرها و بقالي اكتر من اسبوع بتشتم لو كلفت نفسك و اتفرجت ع الحلقه كامله هتعرف الحقيقه و ان شيماء مش زعلانه و كانت مبسوطه كمان وكملت باقي الحلقه وضحكنا على المقلب".

وتابع"و علي فكره كمان الصوره دي اتصورناها بعد انتهاء الحلقه فا رساله الي كل النقاد والصحفيين و كل الناس اللي بتشتم ياريت نتحرى الدقه ويكون في مهنيه على الاقل قبل نشر اي اشاعه ممكن تبوظ علاقة الفنانين ببعض ... الحلقه كامله موجوده وممكن تتاكد منها زي اي صحفي مهني".

وانهى حديثه"و علي فكره انا بحب شيماء جدا و من اشد المعجبين بيها و بحترم مجهودها و مشوارها الفني و عارف ان البوست ده مش هيوصل لناس كتير ولا هينتشر بنفس قوه الفيديو ... بس انا حبيت علي الاقل اوضح الموقف لكل الناس اللي بتابعني علي الفيسبوك".

أما الفنانة شيماء سيف فقامت بإعادة نشر توضيح مينا عبر صفحتها على موقع Facebook وكتبت: "والله ده الى حصل ومينا ده أطيب حد فى الدنيا وانا مش زعلانة بس بجد شكرا انى عرفت غلوتى وانى عرفت ان فضهرى جمهور مفيش احسن منه".

على جانب أخر، تنشغل شيماء في تصوير مشاهدها في فيلم "آخر ديك في مصر" مع محمد رمضان، مي عمر، دينا، محمد علي رزق، ليلى عز العرب، ملك قورة، إنجي وجدان ومن إخراج عمرو عرفة.

كما تشارك شيماء في مسرحية "أهلا رمضان" وهي من بطولة بطولة محمد رمضان، روجينا، أحمد فؤاد سليم، هنا الزاهد، حسام داغر ومحمد علي رزق، وتأليف وليد يوسف وإخراج خالد جلال ومن إنتاج عماد زيادة.

بالفيديو- شيماء سيف تكشف عن سبب تركها لبرنامج "نفسنة"

حقيقة ارتباط شيكو وشيماء سيف

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل