المحتوى الرئيسى

زينة تحذر جمهورها من التعامل مع صيدليات العزبي لهذا السبب

10/10 22:32

حذرت الممثلة المصرية زينة جمهورها من التعامل مع صيدليات العزبي بعد تعرضها لموقف سيء معهم وإجرائها للشكوى أكثر من مرة دون جدوى.

ونشرت زينة عبر حسابها الرسمي على موقع الصور والفيديوهات Instagram صورة من شعار صيدليات العزبي ومكتوب أعلاها خطر أحذروها.

وعلقت على الصورة وكتبت: "ماحدش يفكر يدي ولاده حقن عن طريق طيارين الديليفري أبدا.. أولا مَش هما المسؤولين عن إنهم اشتغلوا لأنهم غلابة العيب علي صاحب صيدليات العزبي إنه من الأول يشغل ناس علي الأقل خريجين معهد تمريض هما اللي يدوا حقن".

وتابعت: "ولما اشتكيت للمرة المليون لمدير صيدلية العزبي مصطفي النحاس قالي إنهم بيدربوهم من أسبوعين لشهر في أكاديمية، هل ده كافي إنهم يدوا أطفال حقن أكيد لا، والنتيجة إن الراجل الغلبان اللي ماصدق لقي شغل بيجي أيده مش نظيفة وعنده أظافر ومعاه فردة جوانتي واحدة".

وأضافت: ""احنا متهيألي البلد الوحيدة اللي صحة الناس فيها ماتسواش ...ومالهاش علاقة معاهم فلوس ولا لأ، الإهمال واحد حسبي الله ونعم الوكيل على كل مهمل في الصحة".

ماحدش يفكر يدي ولاده حقن عن طريق طيارين الديليفري أبدا ...اولا مَش هما المسؤلين عن انهم اشتغلوا لأنهم غلابة العيب علي #صاحب_صيدليات_العزبي انه من الاول يشغل ناس علي الأقل خريجين معهد تمريض هما اللي يدوا حقن ....ولما اشتكيت للمره المليون لمدير #صيدلية_العزبي_مصطفي_النحاس قالي انهم بيدربوهم من أسبوعين لشهر في أكاديمية هل ده كافي انهم يدوا أطفال حقن اكيد لا والنتيجة ان الراجل الغلبان اللي ماصدق لقي شغل بيجي أيده مش نظيفه وعنده ضوافر ومعاه فردة جوانتي واحدة احنا متهيألي البلد الوحيدة اللي صحة الناس فيها ماتسواش ...ومالهاش علاقة معاهم فلوس وإلا لا #الاهمال_واحد #حسبي_الله_ونعم_الوكيل_على_كل_مهمل_في_الصحة

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل