المحتوى الرئيسى

ماذا قالت كارمن سليمان عن سميرة سعيد ؟

09/19 14:41

قالت المطربة المصرية كارمن سليمان إنها في لقائها الأول بالمطربة المغربية سميرة سعيد كانت "مكسوفة" بشدة، ولكن المطربة الكبيرة استطاعت كسر هذا الحاجز في لحظات وكأنها تعرفها منذ سنوات، وأوضحت كارمن أن سميرة سعيد عبرت لها عن إعجابها بصوتها وموهبتها.

ونشرت كارمن سليمان صورة تجمعها بسميرة سعيد وكتبت معلقة عليها "مهما أحكيلكوا عن رقتها وطيبتها وحنيتها وقد إيه عندها نقاء نفسي وقد إيه كريمة في ضيافتها وفي مشاعرها وحبها لكل اللي حواليها مش هقدر أوصف جزء من اللي أنا شفته بعنيا.

أول مرة أقابلها كنت مكسوفة بشكل مش طبيعي. قدرت هي في لحظات انها تكسر الحاجز ده وتحسسني إني أعرفها من عمر، و قالتلي إنها بتحبني ومعجبه بصوتي وبتفاصيل ما تقولهاش فنانة كبيرة وعملاقة لفنانة لسه في بداية مشوارها زي حالاتي. الديڤا سميرة سعيد بحبك جدا وبحترمك جدا وكنت ولا زلت واحدة من أكبر معجباتك ميرسي يا جادووو .. انت عارف ليه طبعاً".

مهما أحكيلكوا عن رقتها وطيبتها وحنيتها وقد إيه عندها نقاء نفسي وقد إيه كريمة في ضيافتها وفي مشاعرها وحبها لكل اللي حواليها مش هقدر أوصف جزء من اللي أنا شفته بعنيا . أول مرة أقابلها كنت مكسوفة بشكل مش طبيعي قدرت هي في لحظات انها تكسر الحاجز ده وتحسسني إني أعرفها من عمر، و قالتلي إنها بتحبني ومعجبه بصوتي وبتفاصيل ما تقولهاش فنانة كبيرة وعملاقة لفنانة لسه في بداية مشوارها زي حالاتي ☺☺☺ الديڤا سميرة سعيد بحبك جدا وبحترمك جدا وكنت ولا زلت واحدة من أكبر معجباتك ❤❤ ميرسي يا جادووو .. انت عارف ليه طبعاً

أهم أخبار فن وثقافة

Comments

عاجل